Ancymony

All-Star Heinz × PLE

Reklama

digital

produkcja

social media

Kiedy?

od maja do sierpnia 2022 r.

Przychodzi klient do agencji…

z bombową wieścią: jako legenda „gry w pomidor” Heinz połączył siły z ikonami Polskiej Ligi Esportowej. W ramach projektu fani wyłonili drużynę All-Star, która we wspólnych barwach uczestniczyła w rozgrywkach w CS:GO na poziomie PRO. Ale nie tylko, bo w ramach Tomato Challege z gwiazdami mógł stoczyć bój każdy, a aktywacja przewidywała też bardziej „każualowe” wyzwania. Materiały stricte dla entuzjastów e-sportu przygotowała PLE. Naszym zadaniem była promocja akcji w mainstreamie z uwzględnieniem nowej komunikacji Heinz „Tomato first”. W skrócie: co gamingowe uprzystępnić, dokeczupić, dopomidorowić.

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Przetrawić temat. Wiadomo, ketchup Heinz jest dobry do wszystkiego, ale jak doprawić nim niszowy e-sport do postaci apetycznej dla każdego?
  • W naszym przepisie zawrzeć dobre punkty styku aktywacji z nowym pozycjonowaniem marki Heinz.
  • Przygotować „młode duchem” pomysły i zrealizować je na szeregu nośników, w tym nieco bardziej dla nas egzotycznych (InStreamly).

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Poszukaliśmy pomysłów i insightów… odświeżając przez parę wieczorów nasze skille w CS:GO (oczywiście w walce z botami, jesteśmy realistami).
  • Opracowaliśmy przekazy nawiązujące do świata gamingu, ale przystępne dla odbiorców spoza kręgu hardcore’owych graczy i fanów e-sportu (lecz także: nie wywołujące zażenowania u tych ostatnich).
  • Zrealizowaliśmy szereg zaprezentowanych niżej materiałów, częściowo wewnętrznie, częściowo z kreacją po stronie PLE.

BUMPER NA YT

Główny nośnik informacji o akcji. Scenariusz
(+mastering dźwięku) od Ancymonów, realizacja po stronie PLE.

FACEBOOK: ONGOING I PPL

Kilka postów w ramach komunikacji ongoingowej i kampanii płatnej.

TIK-TOK

Pomysły, finalny montaż i udźwiękowienie po naszej stronie. Wykorzystane assety (w tym nagrania z gwiazdami e-sportu) od PLE.

INSTREAMLY

Dzięki temu projektowi dowiedzieliśmy się o istnieniu rewelacyjnego polskiego serwisu łączący streamerów z markami. Przygotowaliśmy główny overlay do transmisji i kilka dodatkowych komunikatów.

KONKURSY W FORMIE EVENTÓW NA FB

Aktywacje konsumenckie luźniej związane z akcją All-Star.

Efekty

W chwili, gdy szykujemy tego kejsa, gra wciąż się toczy (wyszliśmy z założenia, że trzeba kuć żelazo, póki gorące). Wiemy tyle, że nie docierając jeszcze do połowy kampanii, już dotarliśmy do ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Drużyna All-Star ma zasięgi rzędu 500K, więc spodziewamy się dużego rozgłosu. Stay tuned, wyniki uzupełnimy wkrótce.

„Do gry weszliśmy z entuzjazmem, w końcu też jesteśmy graczami, a z marketingiem gamingowym mieliśmy do czynienia, kiedy jeszcze nie był modny (kampania Non Stop Gaming). Młodsza część ekipy zlecającej temat nie kryła obaw, że ludzie z agencji w wieku 35+ dostarczą „jakiś krindż”. Ale po raz kolejny wszystkich zaskoczyliśmy, ba, usłyszeliśmy „Jesteście fantastyczni!”. Sporym wyzwaniem była presja czasu (go, go, go!) i duża liczba uczestników projektu po stronie klienta, PLE i domu mediowego. Jak wiadomo z CS:GO, dobry teamplay to niełatwa sprawa, a gdy o wspólny cel walczy kilka różnych drużyn, sukces wymaga nieomal cudu. Ale rzeczy niemożliwe ogarniamy od strzała, a cuda tak na EOD 😊 Razem rozegraliśmy to mistrzowsko”.


Jarosław Pawłowski, creative lead & deputy business unit manager

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: