

Apap
szybko na ból
reklama TV
Kiedy?
sierpień 2019
Przychodzi klient do agencji…
i wie, że Apap to synonim zaufanego i bezpiecznego leku. W nowej komunikacji chce jednak podkreślić, że lek ten działa też szybko i nie obciąża organizmu. To szybka i lekka robota dla Ancymonów!
Co mieliśmy do zrobienia?
- Opracowanie scenariusza spotu telewizyjnego, który first – przedstawi szybkość działania, second – bezpieczeństwo and last but not least – wyróżni się z bloku.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Przygotowaliśmy scenariusz spotu telewizyjnego pod hasłem „APAP i wracasz na dobre tory”.
- Głównym bohaterem naszego spotu jest maszynista nowoczesnego pociągu. Był w swojej roli tak wyjątkowo wiarygodny, że dostaliśmy prośby o spotkanie z owym 😉 A to aktorski Ancymon!
Spot TV
Zobaczcie, taki oto spot TV przygotowaliśmy.

Historię opowiada maszynista nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.
– Jarosław Pawłowski, creative lead / senior copywriter, Ancymony
Zobacz podobne
Case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: