

IBUPROM RR
kRRęcimy spot TV
Reklama TV
Kiedy?
Styczeń 2019
Przychodzi klient do agencji…
i ma w zanadrzu nowoczesny i silny lek, który chce wprowadzić na rynek OTC. A do tego skłonić swoich konsumentów do zmiany decyzji zakupowej.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Naszym celem była zmiana decyzji zakupowej konsumentów. Od teraz chcemy, by zamiast po klasyczny Ibuprom, sięgali oni po jego nowoczesną wersję – Ibuprom RR.
- Wypuścić spot TV i odzyskać wysoką pozycję marki na rynku? Pestka! A raczej – tabletka! O szybkim czasie rozpadu i ekspresowym działaniu.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Wpadliśmy na pomysł, aby głównymi bohaterami spotu byli eksperci; operator numeru alarmowego i Ibuprom RR. Powód? Oboje działają szybko i skutecznie!
- Nakręciliśmy spot TV i wypuściliśmy kampanię, która jest głośna i trafia na łamy „Oceniamy reklamy” i „Media & Marketing Polska”.
- Przywróciliśmy marce wysoką pozycję na rynku!
Spot TV
nakRRęcamy dynamiczny i pełen akcji spot TV!

„Historia rozgrywa się w fikcyjnym centrum powiadamiania ratunkowego (czyli w miejscu, do którego dzwonimy np. pod numer 112). Bohaterami są operatorzy numerów ratunkowych, w których odpowiedzialnej pracy nie ma miejsca na chwile słabości wywołane bólem. Kreację można uznać za wyraz uznania dla ich heroicznego, a przecież niedocenianego trudu”.
– Jarosław Pawłowski, creative lead, Ancymony

Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: