

Kaufland
Stąd takie dobre
Strategia
Platforma
komunikacji
Produkcja
Reklama TV
Digital
Social Media
Kiedy?
październik 2019
Przychodzi klient do agencji…
i chce wprowadzić na rynek nową markę własną, która ma skupiać produkty regionalne, charakterystyczne dla Polski i pochodzące od sprawdzonych polskich producentów. Czujemy ten temat!
Co mieliśmy do zrobienia?
- Przygotowanie kampanii launchowej 360 wraz z rozplanowaniem jej na poszczególne działania mediowe: TV, radio, digital, gazetka promocyjna, OOH, POS, social media.
- Opracowanie działań non-standard.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Stworzyliśmy ideę kreatywną i przełożyliśmy ją na wymagane nośniki.
- Przygotowaliśmy szereg kompleksowych działań wspierających kampanię.

Reklama
Przygotowaliśmy spot telewizyjny z wykorzystaniem utworu Kapeli ze Wsi Warszawa.


smacznie i regionalnie
na printach
Zaprojektowaliśmy szereg działań:
- billboardy
- POS-y
- komunikację w sklepach
- gazetki promocyjne


Inspiracją był dla nas zdecydowanie brief oraz świetny, charakterystyczny design nowych opakowań linii STD. W naszej strategii uznaliśmy, że ciekawa komunikacja wizualnych tropów wynikających z wzoru stosowanego na opakowaniach będzie kluczem do dobrej kreacji. W briefie klienckim znalazło się jasne sformułowanie, z czym nowa marka własna Kauflandu ma się kojarzyć – to „powrót do tego, co wszyscy pamiętamy, do smaków dzieciństwa” – Stąd Takie Dobre!
Michał Gajewski, associate creative director, Ancymony

Internety
Kampanię było dobrze widać także w internecie.







NIESTANDARD
Dla Klienta zrealizowaliśmy także działa non-standard.


Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: