

Pudliszki
Dobre chwile!
digital
social media
Kiedy?
kwiecień 2021 – obecnie
Przychodzi klient do agencji…
Klient poszukiwał nowego, świeższego podejścia, które będzie spójne ze światem marki
i jej ostatnimi kampaniami.
Co mieliśmy do zrobienia?
- Nową strategię komunikacji social media. Taką, która zaangażuje konsumentów, doda marce mocy i stworzy prawdziwy dialog pełen smacznego humoru.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Dosmaczyliśmy to i owo, wycisnęliśmy maksymalnie potencjał marki i stworzyliśmy nową ideę komunikacji: Znamy wszystkie życia smaki. Pokazaliśmy więcej humoru i dystansu, wykorzystaliśmy okazje do tworzenia angażujących real time’owych kreacji i pokazaliśmy różne, mniej typowe konteksty użycia produktu (pamiętacie ketchup na torcie? 😊) i skupiliśmy się na autentycznych emocjach.

Social Media
A to tylko kilka wybranych kreacji. Więcej smaczków znajdziesz na profilu marki.






Niezmiernie się cieszę, że nasza przygoda z marką Pudliszki wchodzi na kolejny etap. Praca dla tak znanego i rozpoznawalnego brandu to czysta przyjemność. Jestem przekonany, że zaproponowana przez agencję wizja profilu społecznościowego Pudliszek przypadnie do gustu użytkownikom tej marki i jeszcze mocniej ich z nią zwiąże.
Wojciech Papuziński, associate creative director, Ancymony


Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: