Ancymony

Rafil Ochrona na 100%

Key visual

Reklama TV

Digital

Kiedy?

maj 2020

Przychodzi klient do agencji…

i chce, by farby do ochrony metalu Rafil były rozpoznawalne nie tylko wśród klientów przemysłowych. Po przejęciu marki przez ŚNIEŻKA TRADE OF COLOURS i refreshu identyfikacji wizualnej postanowiono zbudować szerszą dystrybucję produktów konsumenckich. Potem już robota po naszej stronie!

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Mieliśmy sprawić, by Rafil wyszedł z niszy i stał się w oczach konsumentów wiarygodny.
  • Pierwszym zadaniem było więc stworzenie strategii komunikacji.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Podkreśliliśmy, że marka Rafil to prawdziwa legenda, która trafiła w końcu pod dachy zwykłych konsumentów. A właściwie – na dachy, ogrodzenia i bramy 😉
  • Strategię komunikacji przenieśliśmy na różne kampanijne nośniki. 

KEY VISUAL

Na początku wypracowaliśmy key visual dla marki Rafil, a potem dla Radach. 

TV

Kiedy czas antenowy nieoczekiwanie stał się dostępny w ramach zakładanego budżetu, zareagowaliśmy szybko i stworzyliśmy nieplanowany pierwotnie billboard sponsorski.

Szukaliśmy kreatywnego przedstawienia kombinacji dwóch światów: profesjonalnego i zwyczajnego. I, oczywiście, wypracowaliśmy takie rozwiązania, ale koniec końców okazało się, że w takiej komunikacji najlepiej sprawdza się czytelność i prostota. Dzięki wsparciu marki RAFIL każdy mężczyzna może poczuć, że pracuje jak fachowiec z wieloletnim doświadczeniem. Zyskuje pewność, że efekt będzie najwyższej jakości.

Jarosław Pawłowski, creative lead w agencji Ancymony

Digital

Na potrzeby kampanii digitalowej przygotowaliśmy odrębne filmy – bumpery do Internetu.

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: