Ancymony

Sachol wszystkie twarze

Key Visual

Prudukcja

Reklama TV

Digital

Kiedy?

maj 2020

Przychodzi klient do agencji…

…i opowiada nam, jak na skutek m.in. intensywnych działań konkurencji należąca do Bausch Health marka Sachol utraciła pozycję rynkowego lidera. Znana i lubiana nawet bardziej niż Ancymony marka? Musieliśmy coś z tym zrobić. Czas odświeżyć komunikację!

Co mieliśmy do zrobienia?

  • Naszym zadaniem było przygotowanie scenariusza spotu TV i sprawowanie nadzoru nad jego realizacją.
  • Później zaprojektowaliśmy key visuale i na ich podstawie kampanię digital.

No i co z tym zrobiliśmy?

  • Zaproponowaliśmy prosty, acz niepozbawiony smaczków koncept typu „dla każdego coś dobrego”.
  • Kiedy u progu realizacji dopadł nas lockdown, zareagowaliśmy elastycznie
    i spot pierwotnie shootingowy zrealizowaliśmy w oparciu o klipy ze stocków.

Reklama TV

Przygotowaliśmy scenariusz spotu TV.

Kii viżuel

W oparciu o gotowy spot powstały key visuale.

Koncept „Wszystkie twarze” powstał wcześniej i zakładał shooting, ale realizacja przypadła na czas obowiązywania najostrzejszych ograniczeń spowodowanych pandemią. Mocno wpłynęło to na charakter naszej pracy. Po rozważeniu różnych opcji postanowiliśmy oprzeć montaż na materiałach z banków wideo, co okazało się ciekawym wyzwaniem. Koniec końców dzięki efektywnej współpracy z Klientem i Agencją Filmową od strony wizualnej trudno odróżnić nasz spot od produkcji powstałych na planie.

Jarosław Pawłowski, creative lead z agencji Ancymony

Digitale

Wykorzystaliśmy je do przygotowania reklam display do Internetu.

Zobacz podobne case study

Spodobało Ci się? pisz, dzwoń, mów

Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.

Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.

Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: