

Wawel
żelki jak smok
full service
strategia
komunikacji
reklama TV
digital
social media
produkcja
Radio
Kiedy?
czerwiec 2018
Przychodzi klient do agencji…
bo wprowadza na rynek nowy produkt w kategorii żelków. Jest on skierowany do najsłod… yyy… najmłodszej grupy konsumentów! Słodkie wyzwanie 😉
Co mieliśmy do zrobienia?
- Musieliśmy przeprowadzić kompletny launch nowej marki.
- Zadaniem było przedstawienie benefitów produktowych, więc to na nich oparliśmy kampanię.
- Postanowiliśmy się komunikować i z dzieciakami, i z rodzicami.
No i co z tym zrobiliśmy?
- Przygotowaliśmy scenariusz spotu reklamowego z bohaterami Smoczej Akademii, którzy w zabawny sposób pokazują zalety produktu. A jakie tam było copy!
- Zaprojektowaliśmy koncepcję kampanii, a potem smoczą grę oraz dedykowany landing page.
- Promowaliśmy aktywację konsumencką w 100% opartą na formatach mobilnych, dostosowanych do grupy docelowej.
- Lubimy zdrową rywalizację, więc stworzyliśmy Flip Challenge, czyli wyzwanie polegające na podrzuceniu paczki i jej odpowiednim postawieniu.

REKLAMÓWKA
Przygotowaliśmy scenariusz spotu reklamowego z bohaterami Smoczej Akademii, którzy w zabawny sposób pokazują zalety produktu.


landing page -> gra
Zaprojektowaliśmy smoczą grę oraz dedykowany landing page https://www.wawel.com.pl/zelki/.
Opracowaliśmy też całą koncepcję kreacji kampanii.

Schulz Sp. z o.o. przygotował dla marki Wawel w pełni profesjonalną i spójną kampanię reklamową brandu Żelki jak SMOK. W ramach współpracy agencja stworzyła strategię komunikacji kampanii oraz jej koncept kreatywny, opracowała scenariusz 30-sekundowego spotu telewizyjnego, zaprojektowała dedykowany landing page oraz projekt gry komputerowej.
Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA
digital
Promowaliśmy aktywację konsumencką w 100% opartą na formatach mobilnych, dostosowanych do grupy docelowej.


Stworzyliśmy Flip Challenge, czyli wzywanie polegające na podrzuceniu paczki i jej odpowiednim postawieniu.

efekty
Według Google Trends hasło „Żelki jak SMOK” zyskuje coraz większą popularność.
Ponad 1 500 osób zagrało w zaprojektowaną przez nas grę!
1677 – to najlepszy wynik w żelkowej grze!
Zobacz podobne
case study
Spodobało Ci się?
pisz, dzwoń, mów
Jesteśmy Ancymony – czekamy na telefony, maile, a nawet gołębie pocztowe. Briefy możesz wysyłać w PlayStation App, na Tinderze, a nawet w piłeczkach do golfa.
Przyciągamy uwagę i pomagamy w tym markom, dla których pracujemy. Stworzymy skuteczną strategię, wdrożymy fantastyczną kampanię, zaprojektujemy nowy mikrokosmos.
Chcesz mieć nasze portfolio w pliku pdf? Proszę bardzo: